مزایای استفاده از نردبان کابل

نردبان کابل یکی از مناسب‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین سیستم‌های مدیریت کابل است که برای محافظت و تحمل بار کابل‌ها طراحی شده‌است، و از آن در پروژه‌ها و فضاهای باز و سرپوشیده استفاده می‌شود. نردبان کابل ها می‌توانند مزایای قابل توجهی نسبت به سایر روش‌های سیم‌کشی داشته باشند که در ادامه به تعدادی از آن‌ها خواهیم پرداخت.
نردبان کابل سیستمی است هم سازگار با مسیر‌های خطی کابل‌کشی، هم با مسیر‌های متفاوت و پیچیده است و برای آسان کردن مسیر کابل بندی، بدون نیاز به اصلاح کردن اجزا و سازه‌ها در طول مسیر، استفاده می‌شود. نردبان کابل به طور کلی قوی‌ترین و مستحکم‌ترین محصولات برای محافظت از کابل‌ها به شمار می‌روند، به این دلیل که امکان تحمل وزن‌های زیاد در طول مسیر‌های طولانی را دارند و این امکان را دارند به این معنی که نردبان‌های کابل در فواصل به نسبت طولانی نیاز به اتصالات دارند و حتی خود این اتصالات هم به طور معمول روی بدنه نردبان قرار دارند نیاز به تجهیزات برای اتصالات جانبی نیست. به همین دلیل، هزینه نصب و اتصالات نردبان‌های کابل کاهش می‌یابد. همچنین به طور معمول نردبان‌های کابل در محل اجرای پروژه‌ها استفاده و نصب می‌شوند که توزیع حجم‌های بالایی از کابل به شکل محفوظ، قابل اطمینان و سریع، از اهمیت به سزایی برای مدیران پروژه برخوردار است.

برای اطلاع از قیمت انواع نردبان کابل و تجهیزات جانبی اینجا کلیک کنید.

مزیت دیگر نردبان‌های کابل این است که کابل‌ها از بالا و پایین در معرض دید قرار دارند. این مساله کمک عمده‌ای به دنبال کردن کابل‌های وارد یا خارج شده از نردبان کرده و همینطور در صورت بروز مشکل در سیستم عیب‌یابی ( Troubleshooting) در کابل‌ها به طور چشم‌گیری آسان می‌شود.
هیمنطور حذف و اضافه کردن کابل به نردبان کابل، برخلاف روش‌های دیگر، بسیاری آسان و سریع است.

این مساله را نباید فراموش کرد که کابل‌ها به طور کلی در سه دسته‌ی سبک، متوسط و سنگین تولید می‌شوند که از استیل گالوانیزه، استیل ضد زنگ، آلومینیوم و FRP (Fibre Reinforced Plastic) ساخته می‌شوند. پس در انتخاب نردبال کابل مناسب خود باید همیشه به این موضوع دقت کرده تا نردبال کابل بتواند بار وارده به آن را تحمل کند.
این نکته هم حائز اهمیت است که نردبان‌های کابل فلزی می‌توانند به عنوان تجهیزات هادی به زمین متصل شود .

شرکت سپید صنعت با سابقه قدیمی در این زمینه جزو یکی از شرکتهای بوده که در زمینه تولید انواع سینی کابل و نردبان کابل با پشتیبانی از مهندسین خبره و با تجربه اماده همکاری با کلیه ارگان ها و سازمان ها جهت عرضه انواع سینی کابل و نردبان کابل میباشد

همکاران ما در واتس اپ با شماره 09923486616 اماده همکاری و مشاوره با شما هستند

جهت استعلام قیمت و سفارش نیروهای فروش شرکت سپید صنعت اماده همکاری با شما هستند