سپید صنعت نگین آسیا

031-33204644
09013771927 09308971927 09923590998
info@sepidsanat.com

سینی کابل چیست ؟

خیلی راحت و ساده اگر بخواهیم در مورد سینی کابل  توضیح دهیم جریان از این قرار است که در سیم کشی ها و برق کشی های ساختمان و اماکن صنعتی و تجاری یا بیمارستانها و سوله ها که دارای حجم انبوهی از سیم و کابل هست و همچنین درسیستم های مخابراتی ، از سینی کابل و نردبان کابل استفاده می شود در واقع برای نگهداری و محافظت و هدایت سیم ها از سینی و نردبان کابل استفاده می شود . در واقع سیم ها و کابل ها از داخل این سینی های کابل عبور می کنند .

در واقع مزیت استفاده از سینی کابل و نردبان کابل برای نظم دادن و زیبایی سیم کشی است که به دلیل عبور سیم ها و کابل ها از داخل این قسمت ها امکان نظارت دقیق را به ما میدهد .

بیشترین موارد کاربرد این سینی و نردبان کابل در ساختمان ها و پاساژ های تجاری ، مترو ، فروشگاه ها و سیتی سنتر های بزرگ ، سوله ها ،ساختمان های چندین طبقه است .

سینی کابل که معمولا از جنس گالوانیزه ساخته می شود در ابعاد متفاوت تولید می شود.سینی کابلی که در سوله ها ، پارکینگ ، ساختمان های سرپوشیده استفاده می شود معمولا از جنس گالوانیزه فابریک است .

اما معمولترین ابعاد آن 3 متر هست که با یک سری اتصالات به هم دیگر وصل می شود .

در مناطقی که رطوبت و گرما و یا مواد شیمیایی و اسیدی وجود دارد معمولا سینی کابل ها را طوری انتخاب می کند که در برابر حرارت و پوسیدگی و رطوبت مقاوم باشد .بهترین حالت این هست که از گالوانیزه گرم برای این کار استفاده شود .گالوانیزه گرم دارای روکشی هست که از سینی کابل در برابر خرابی ها جلوگیری میکند . اتصالات سینی کابل شامل سه راهی سینی کابل چهاراهی سینی کابل ریزور سینی کابل رایزور سینی کابل و … معمولا برای اینکه سینی ها امکان اتصال به هم داشته باشد کف سینی ها سوراخ هایی وجود دارد این سینی کابل ها از طریق براکت و چنل به دیوار متصل می شود و سینی های کابل روی ان قرار میگیرد.

برای اطلاع از قیمت های سینی کابل و نردبان کابل و سفارش با واتس اپ با شماره 09923486616 تماس بگیرید

برچسب ها :   

مطالب مرتبط

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در ارتباط باشید